سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید سوئیچ شبکه اترنت

مزایای خرید سوئیچ شبکه اترنت

سوئیچ شبکه جعبه ای است که میتوانید برای به دست آوردن پورت های اترنت بیشتر به روتر خانگی خود متصل کنید. خرید سوئیچ شبکه اترنت مزیت های بسیاری را در اختیار شما قرار میدهد که در ادامه این مقاله به بررسی آنها میپردازیم. از آنجا که روتر ها معمولاً با سه یا چهار پورت اترنت داخلی عرضه می‌شوند، شما در شرکت و محل کسب و کار خود به دلیل تعدد دستگاه هایی که از اینترنت استفاده میکنند مانند تلفن تحت شبکه، چاپگرها، رایانه ها و دستگاه هایی از این قبیل نیاز به خرید سوئیچ شبکه اترنت دارید که تعداد پورت بالایی را ارائه میدهند.

خرید سوئیچ شبکه اترنت در صورتی که روتر شما پورت های اترنت کافی نداشته باشد مانند روتر مش Eero که پس از اتصال مودم فقط یک پورت آزاد دارد، یکی از نیازهای اولیه شبکه شما محسوب میشود. بدین منظور اگر تعداد زیادی دستگاه سیمی در یک مکان دارید، سوئیچ میتواند بسیار مفید عمل کند. رایج ترین نوع سوییچ، حداقل برای خانه ها و مشاغل کوچک، سوئیچ شبکه غیر مدیریتی میباشد. این دستگاه شبکه به خودی خود هیچ تنظیمات یا ویژگی خاصی ندارد و فقط برای افزودن پورت های اترنت بیشتر به شبکه استفاده میشود.

در مقابل، انواع کارهایی که سوئیچ شبکه مدیریتی انجام می دهد مانند نظارت بر ترافیک در پورت های جداگانه یا راه اندازی شبکه های مجازی (VLAN) فقط برای شبکه های شرکت های بزرگ مهم هستند. از آنجایی که انواع سوئیچ‌ شبکه اترنت غیر مدیریتی بسیار ساده هستند، مدل‌های تولیدکنندگان مختلف همگی عملکرد مشابهی دارند. شما میتوانید به سادگی یک سوئیچ اترنت گیگابیتی با تعداد پورت های مورد نیاز خود را از یک شرکت شبکه معتبر مانند D-Link یا KDT که یک کمپانی ایرانی میباشد خریداری کنید.